[pld dvd?]

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 10 Gru 2003, 01:30:27 CET

On Tue, Dec 09, 2003 at 10:18:43PM +0100, pbern w pbern.biz wrote:

> Kwestia czasu.. zajecia builderow... itd...
czasu? jakiego? administracji tym? w wiekszosci leci z automatu.
zajecia builderow? To akurat chyba niewielki problem. Jezeli naprawde
brakuje builderow sadze ze jest sporo ludzi ktorzy moga konta do
budowania na dosyc szybkich maszynkach zalozyc. jezeli nie ma innego
wyjscia moge spokojnie od reki wsadzic builder i386 u siebie do osiedlowki
(athlon 2ghz, 512mb ram, lacze 2mbit.. z tym ze za dnia nieco wysycone)

> to moze dodac do tej ankiety jako co one robia..
roznie ;)

problem polega nie na tym raczej na czym instalujemy pld. Wiekszy
problem polega na tym zeby np miec plytke i miec pewnosc ze z niej
zainstaluje sie pld wszedzie. Ja mam na kilku maszynkach rozne i386/i586
mimo iz w rzeczywisci jest tam conajmniej jakis p2/p3 tylko i wylacznie
dlatego ze nie mialem innej plytki pod reka. I nie narzekam, bo tam nic
wiecej nie jest czesto potrzebne.

> bo chyba zgodzisz sie ze mna ze budowa g2 lub nowego kde na 386 mija sie z
> celem.
to pozwol ze ja zadam pytanie - co to Ci przeszkadza?
bo jedyny problem z i386 o jakim wiem jest taki ze pakiety na i586/i686
buduja sie o 1/3 wolniej. Z tym ze:
1. sparc/alpha sa jeszcze wolniejsze (zwlaszcza sparc i to sporo)
2. do testowego budowania athlon jest duzo szybszy a jest to na tyle
   podobna arch ze bledy ktore tu wystapia  z bardzo duzym
   prawdopodobienstem wystapia takze na athlonie.

miejsce na ep z tego co wiem fizycznie jeszcze jest i chyba nie jest to
problemem. a jak ktos mirroruje nie musi mirrorowac calosci.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.