iso PLD Ac

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 00:12:42 CET

11 grudnia 2003 (00:10:31) Szymon 'trasher' K napisal:
StK> Przy instalacji MiniISO i686, przy wizardzie, przy wyborze listy pakietów,
StK> ładnie daje informację, że to jest MiniISO i że mogę wybrać tylko
StK> predefiniowane listy pakietów 'base' i 'MiniISO', ale jak się wybierze
StK> 'base', to nie ma wszystkich potrzebnych pakietów, działa tylko
StK> MiniISO.

O kurde, ale odwaliłem ściemę - zainstalowałem pld-i686-MINI,
ale Ra 1.0!!! Katalogi mi się pomyliły i wypaliłem nie tę płytkę, co
trzeba, sorry!

Ale ze mnie burak ;-).

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (