[kdenetwork-3.1.94.031204-1] kopete -> plugin oscar

Śro, 10 Gru 2003, 10:02:59 CET

Adam Gorzkiewicz wrote:
> On Tuesday 09 of December 2003 22:29, Jakub Bogusz wrote:
> (...)
>
> No to oczywiste.

> =F3w
> =F3w.
>
> ??
>
> Przecie=BF, je=BFeli w systemie (wolnym od *foo*) budujemy foo.spec zawiera=
> j=B1cy=20
> podpakiety foo i foo-libs, no i binarka z podpakietu foo linkuje si=EA z np=
> =2E=20
> libfoo.so.1 z foo-libs, to do zalezno=B6ci foo wpada libfoo.so.1 & foo-libs.
>
> Nie jest tak?

Aktualnie to ostatnie tylko gdy recznie dopiszesz Requires. W przeciwnym
razie pozostanie tylko nierozwiazane "libfoo.so.1".

A jesli z powodu organizacji speca (nie wiem, czy zalezy to od kolejnosci
%package czy %files) Provides/Requires pakietu "foo" sa generowane
_wczesniej_ niz Provides/Requires pakietu "foo-libs", to tego co chcesz
uzyskac po prostu NIE DA sie osiagnac (bez powazniej przerobki samego
rpm-a).

  phone (48)(58) 347 14 61