chkconfig - czytelność wyświetlanych informacji.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 10 Gru 2003, 17:17:45 CET

On Wed, Dec 10, 2003 at 02:28:13PM +0100, Tomasz Wittner wrote:
> [...]
> Oryginalne tłumaczenie PL było ---/***
> Na wył/wł zmienił Qboosh.

Tłumaczenie było nieaktualne (z 2000 roku, zapewne pierwsza i ostatnia
wersja zarazem), a przy uaktualnianiu zauważyłem zmianę nie leżącą
w gestii tłumacza ("przetłumaczenie" on/off na jakieś piktogramy), więc
i poprawiłem.