Oki. Wprowadzmy 2.6?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 10 Gru 2003, 20:41:40 CET

Obecnie plan jest taki, że czekam na kde i jajko 2.6, po czym daję Avernemu Ac
do mrożenia (widzi mi się gdzieś tak przełom stycznie i lutego).
Ale... kde właściwie zaraz po wyjściu będzie się nadawało do użytku z tego
względu, że snapy są cały czas ładowane do repo i lądują na ftpie do
testowania. Kernel natomiast ląduje w test, ale tak od przypadku do przypadku
i brak do niego userlandu. Oryginalnie planowałem czekać, aż wyjdzie pełna
wersja, ale w sumie to może wydanie Ac co najwyżej oddalić. Skoro obecnym
jajkiem w Ac i tak się nikt nie zajmuje, to równie dobrze można je zamienić
na 2.6. Ktoś ma jakieś uwagi? (cieciwa?). Bo jeśli nie, to za niedługo
puszczamy i przygotujcie się na rozwalenie dysku.