niespójności na FTP

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Śro, 10 Gru 2003, 23:05:08 CET

In article <20031210210355.GA7053 w wieszak.lan> you wrote:
> A tak z ciekawości to on ładuje w kanał, wciąga nosem czy tylko jara? Bo
> jak pali, to może się nie zaciąga ;-P

Pewnie pije hasz i wącha heroine.
Jeśli chodzi o niespójność na FTP - przekonałem się o tym raz, kiedy
instalacje z PLD musiałem zaorać, tyle że nie instalowałem już tam
PLD.. Był to również jeden z powodów dla których wywaliłem PLD od siebie
- skosowałem mirror.

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*