iso PLD Ac

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 00:10:31 CET

10 grudnia 2003 (16:22:55) Marcin Doliński napisal:

MD> Uprasza się o testowanie iso oraz mini-iso naszej kochanej dystrybucji.
MD> Proszę nie klikać na język polski (chyba, że pomoże mi to ktoś
MD> naprawić). Wszelkie bugi itp. zgłaszać na adres averne w pld-linux.org.

Przy instalacji MiniISO i686, przy wizardzie, przy wyborze listy pakietów,
ładnie daje informację, że to jest MiniISO i że mogę wybrać tylko
predefiniowane listy pakietów 'base' i 'MiniISO', ale jak się wybierze
'base', to nie ma wszystkich potrzebnych pakietów, działa tylko
MiniISO.

Poza tym super-cool :-)

Instalacja na laptopie.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (