iso PLD Ac

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 14:30:43 CET

11 grudnia 2003 (09:11:00) Marcin Doliński napisal:
MD> Jak by nie było przetestuj właściwą :)

No tak... przetestowałem - tym razem właściwą. Platworma - notebook
Acer TravelMate 243LC.
Wynik testu... kernel podczas bootowania nie wstaje. Zwis po bodajże
"Ready booting the kernel".

Ale to nie tylko problem PLD, podobnie zachowuje się knoppix (3.1 i
3.3). Wydaje mi się, że to wina zamieszczonego na płycie kernela (2.4,
jak przypuszczam), bo udało mi się zainstalować Ra z 2.2 (płytka
instalacyjna oparta na 2.2, potem upgrade do 2.4 - i dupa nie działał,
potem upgrade do Ac i 2.6 i spoko - działał.

Dla próby ściągnąłem PLD livecd (na jaju 2.6) i działa bez problemu,
co potwierdzałoby tezę, że to kernel jest winny.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (