Odnośnie planów co do Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 11 Gru 2003, 17:28:10 CET

Że zacytuję cieciwe z 7thguarda (mówił odnośnie iso do Ac):
"Są to wersje jeszcze przed fazą testów ALFA, więc ich jakość może
przedstawiać wiele do życzenia."

Jeśli ktoś ma wątpliwości, to taki jest stan właściwie całego Ac. Ogólnie to
to działa, ale w ślepo to ja bym niczego nie upgrejdował (zwłaszcza, hehe,
jajka). Ostatnio był to upgrejd db, teraz będzie upgrejd jajka, następnie
może być upgrejd qta, bo nowe kde będzie wymagało, później kto wie, może
wyjdzie nowy postgres. O mrożeniu czegokolwiek będzie można mówić pod koniec
stycznia z Avernem, także póki co jakiekolwiek uwagi o stabilności środowiska
będą radośnie ignorowane (w miarę rozsądku... jeśli się przez przypadek
zakocham i w ramach roztargnienia wsadzę jajko 2.7 na buildery, to
sugerowałbym na mnie nakrzyczeć :).
IOW to nie jest coś, co jeszcze w tym momencie nadaje się do instalowania na
krytycznych maszynach. Ja się na razie mam zamiar zająć usuwaniem broken
dependencies z ftpa (od tego tyle osób ma odpowiednie uprawnienia, żeby
zamiast narzekać, że ja czegoś nie zrobiłem, ruszyli dupy i mi pomogli),
wykańczaniem oskryptowania ftpa (jeszcze mam kilka pomysłów), domontowaniem
builderów dla 2.4 (proszę na priva się zgłaszać z architekturami na które
jest to potrzebne... zgaduję, że alpha i sparc się do nich nie zaliczają?)
oraz wyrównywaniem różnic w ilości pakietów ra<->ac (tutaj też mile widziana
byłaby pomoc), averne ma trochę czasu (niecałe dwa miesiące to *nie* jest
dużo) na dopracowanie bootkietek i iso, siefca na home-etc, cieciwa na jajko,
spidi na OO, adgor & friends na kde, a krzyzak & friends na gnoma... no i
przy odrobinie szczęścia wyjdzie nowe gcc poprawiające różne ICE na !x86.

p.s.
Ja mam nadzieję, że ostatnie zdanie uświadomiło co poniektórym, że to nie jest
hop siup jutro wydajemy Ac.