gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:14:01 CET

  PLD nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Rozumiem, że można nie
  chcieć używać gnome-terminala, ale, żeby wywalić z zależności
  gnome-panel, to trochę przegięcie. Chciałbym serdecznie pogratulować
  temu, kto to wymyślił. Rozumiem, że PLD jest dystrybucją dla
  administratorów, którzy wiedzą co robią, ale ja pieprze, skąd do
  cholery taki marny user jak ja ma wiedzieć czemu mu się gnome nie
  podnosi po instalacji... A to taka pierdoła. Za takie zagrania
  przyznaję PLD ujemną wartość za bycie user friendly.

  Bardzo chciałbym wiedzieć, kto z Was używa gnome bez panelu?

  PS. No dobra - powkurwiałem się, ale moim zdaniem, tak być nie
  powinno. Wiem, że zaraz najedziecie na mnie, że to właśnie dlatego
  PLD jest takie zajebiste, że możesz mieć wszystko dokładnie tak jak
  chcesz, ale moim zdaniem to jest obcinanie możliwości dawanych przez
  poldka, który jest zajebistym narzedziem.
  PS2. Co z ideą metapakietów?

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (