gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:37:51 CET

11 grudnia 2003 (21:21:55) Fryderyk Dziarmagowski napisal:
FD> [...]
FD> ja używam gnome-panel bez GNOME. kwalifikuję się?
FD> i polecam wątek o gnome-panel do przeczytania ze zrozumieniem.

Rozumiem, że można tego chcieć, ale zrozum moją frustrację -
nie odpala się całe środowisko dlatego, że nie ma tego panelu.
I nie zgłasza błędu, tylko milczy i wisi. Tak powinno być?

Może dorobić notatkę przy instalacji gnome, że jeżeli chcesz, go
używać, to doinstaluj gnome-panel? Rozwiązanie proste, a odpędzi
takich wkurwionych zmarnowanym czasem pieniacz, jak ja.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (