gnome bez panelu - czy to ma sens?

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:39:33 CET

>   PLD nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Rozumiem, że można nie
>   chcieć używać gnome-terminala, ale, żeby wywalić z zależności
>   gnome-panel, to trochę przegięcie.

Nikt gnome-panel z zależności nie wywalał. Po prostu nikt nie dodał ;)
Swoją drogą oryginalna forma składania bug-reportów, chociaż oczywiście
lepszy taki jak żaden.

A teraz do rzeczy: w domyślnej sesji gnome-session są programy z:

- gnome-panel: raczej na pewno do dodania do wymagań
- nautilus: raczej nie. Przynajmniej ja tego nie używam: wolne i żre
masę pamięci. Nie na mój sprzęt.
- magicdev: Nigdy nie używałem, nie znam, wiem tyle co w %description.
Potrzebne/przydatne to?

Będę się powtarzał, ale przydałoby się mieć w RPM-ie "Recommends:". Bez
tego uważam, że część (jaka?) z w/w pakietów powinna iść do Requires, a
reszta do %description ("Nie musisz, ale jak zainstalujesz jeszcze XXX
to będziesz mieć jeszcze bardziej zajebistego GNOME-a").

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |