gnome bez panelu - czy to ma sens?

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Czw, 11 Gru 2003, 21:44:20 CET

11 grudnia 2003 (21:39:33) Paweł Sakowski napisal:
PS> Nikt gnome-panel z zależności nie wywalał. Po prostu nikt nie dodał ;)
PS> Swoją drogą oryginalna forma składania bug-reportów, chociaż oczywiście
PS> lepszy taki jak żaden.

Taka forma jest dzieckiem frustracji... :-) Ja naprawdę lubię PLD :-)

PS> A teraz do rzeczy: w domyślnej sesji gnome-session są programy z:

PS> - gnome-panel: raczej na pewno do dodania do wymagań
i hope so

PS> - nautilus: raczej nie. Przynajmniej ja tego nie używam: wolne i żre
PS> masę pamięci. Nie na mój sprzęt.
PS> - magicdev: Nigdy nie używałem, nie znam, wiem tyle co w %description.
PS> Potrzebne/przydatne to?

PS> Będę się powtarzał, ale przydałoby się mieć w RPM-ie "Recommends:". Bez
PS> tego uważam, że część (jaka?) z w/w pakietów powinna iść do Requires, a
PS> reszta do %description ("Nie musisz, ale jak zainstalujesz jeszcze XXX
PS> to będziesz mieć jeszcze bardziej zajebistego GNOME-a").

I to jest moim zdaniem dobry pomysł.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (