gnome bez panelu - czy to ma sens?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Czw, 11 Gru 2003, 22:23:50 CET

W liście z czw, 11-12-2003, godz. 21:14, Szymon 'trasher' K pisze:
>   PLD nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać. Rozumiem, że można nie
>   chcieć używać gnome-terminala, ale, żeby wywalić z zależności
>   gnome-panel, to trochę przegięcie. Chciałbym serdecznie pogratulować
>   temu, kto to wymyślił. Rozumiem, że PLD jest dystrybucją dla
>   administratorów, którzy wiedzą co robią, ale ja pieprze, skąd do
>   cholery taki marny user jak ja ma wiedzieć czemu mu się gnome nie
>   podnosi po instalacji... A to taka pierdoła. Za takie zagrania
>   przyznaję PLD ujemną wartość za bycie user friendly.
>
>   Bardzo chciałbym wiedzieć, kto z Was używa gnome bez panelu?

> [...]

rozumiem twoją frustrację doskonale.

przeczytaj watki "gnome-panel.spec" i wyciagnij wnioski dlaczego
zainstalowanie gnome tak zeby dzialalo po uruchomieniu jest w PLD
niemozliwe. Przeczytaj tez watek ktory kiedys sie pojawil na temat
metapakietow i zauwaz dlaczego metapakiety sie prawdopodobnie w PLD
nigdy nie pojawia.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD