SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 11 Gru 2003, 23:19:48 CET

On Thursday 11 of December 2003 22:16, Marcin Krzyzanowski wrote:
(...)

> mialem oddzielic ale odechcialo mi sie skoro jest sprzeciw przeciwko
> takiemu rozwiazaniu rowniez.

Marcin - jaki komunikat jest generowany w przypadku, gdy nie ma tego
programiku?

Jezeli cos w stylu "Konfiguracja czasu nie jest mozliwa" to podziel te admin
toolsy i zmien ten komunikat na cos takiego jak "Jezeli chcesz skonfigurować
date/czas z tego miejsca - zainstaluj <ten programik>"

Jeżeli zas komunikat brzmi "<ten programik> not found" to tymbardziej podziel
pakiet, dodaj do req i sie niczym nie przejmuj.

--
Adam Gorzkiewicz