[Ac] ftpd - katalogi domowe dla anonymousa.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Gru 2003, 06:58:05 CET

Dnia czw 11. grudnia 2003 09:35, Tomek Orzechowski napisał:

> AFAIR użytkownik ftp nigdy nie jest dodawany/usuwany, jest na stałe w
> passwd (pakiet setup).
Tak:
[inter w asus 06:51 j:0 ~/rpm/SOURCES/setup-2.4.5/etc]$ grep ftp passwd
ftp:*:14:50:FTP User:/home/services/ftp:/bin/false

1. Jak to się ma do tego, że inni użytkownicy serwisowi są tworzeni/usuwani
wraz z instalacją/deinstalacją daemonów (np apache, squid, wwwoffle). Czym
jest spowodowane takie "oddzielne traktowanie" serwerów i użytkownika ftp?

2. Jak home z setup ma się do /var/lib/ftp w przypadku proftpd?

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.