gnome bez panelu - czy to ma sens?

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Gru 2003, 07:26:30 CET

Dnia pią 12. grudnia 2003 00:00, Paweł A. Gajda napisał:
> Trudno ten wątek odnależć, bo sensowna wyszukiwarka
> list też się prawdopodobnie nie pojawi :->
I chyba wiem, dlaczego. Nawet nie jest ona niezbędna. Wystarczy dostęp do
powątkowanych postów po www (CTRL+F wtedy wystarczy), możliwość ściągnięcia
archiwów (i to spakowanych), żeby móc sobie pogrepować. Kto nie wie, o czym
mówię, niech sobie zobaczy http://lists.pld.org.pl ;-p

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.