Odp: Re: Odp: mldonkey

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pią, 12 Gru 2003, 10:09:15 CET

--------- Wiadomość oryginalna --------
Od: To my robimy PLD <pld-devel-pl w pld-linux.org>
Do: To my robimy PLD <pld-devel-pl w pld-linux.org>
Temat: Re: Odp: mldonkey
Data: 12/12/03 09:20

> On Mon, Dec 08, 2003 at 10:18:21AM +0100, Marek Ciesielski wrote:
>
> &gt; true - nie buduje się gui z nowym ocamlem - dlatego trzeba narazie
użyć z
> &gt; odpowiednim --without
>
> Problem leży w configure, które grepuje źródła ocaml-lablgtk a
> ocaml-lablgtk-devel zawiera tylko wersje binarne.
> Efekt: configure krzyczy file not found, złe rozpoznanie wersji i błąd
> kompilacji.

Ale on nie wywala się na configure:
File "src/utils/lib/gAutoconf.ml", line 2, characters 27-33:
Expecting function has type button:int -> time:int -> unit
This argument cannot be applied with label ~x
make: *** [src/utils/lib/gAutoconf.cmx] Błąd 2

zresztą dla spokoju duszy dodałem *.ml do ocaml-lablgtk-devel i nic to
zmieniło :)

pozdrawiam,
--
Marek Ciesielski