gnome bez panelu - czy to ma sens?

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pią, 12 Gru 2003, 11:34:29 CET

Dnia pią 12. grudnia 2003 10:18, Tomasz Pala napisał:

> Nawet nie mówcie...
Ja próbowałem nawet coś zrobić w kierunku news -> google. Uznałem, że wobec
niepełnego archiwum na news.pld.org.pl (wtedy jeszcze) i wobec braku
zainteresowania (dziwi mnie to, ale cóż) nie ma to sensu. Zresztą google
groups prawdopodobnie by to olały.
> Gorszej niż na lists.pld-linux.org jeszcze nigdzie
> nie widziałem. Niedawno próbowałem coś znaleźć, po pół godzinie dałem
> sobie spokój.
Ostatnie posty poindexowane są bodajże z września tego roku. To samo tyczy się
forum (przydatne, jak sie nie jest akurat przy swoim komputerze, a gdzieś np.
na występach gościnnych).
> Czemu tysiące projektów mają coś używalnego, a my takie
> gówno?
lists.pld-linux.org jest aużywalne. Żadnych sensownych wyników przy złożonych
zapytaniach, forma wyświetlania - brak "drzewka" wątków. A dlaczego mamy
"takie gówno" - bo system lists.pld-linux.org jest najlepszy (czytaj jest
osobistą obsesją Sergiusza Pawłowicza -
http://ezmlm-cgi-py.sourceforge.net/ ).
Ale nie przejmuj się - jest wesoło - czasami ten sam temat trafia się co 3
dni ;-). A może się przeniesiemy ze swoimi dyskusjami na lists.pld.org.pl -
choć chyba tam nie ma wyszukiwarki, to przynajmiej posty są wyświetlane w
postaci wątkowanej i dostępne są spakowane archiwa z każdego miesiąca. I -
uwaga - da się znaleźć posty z tych list w google.

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner