gnome bez panelu - czy to ma sens?

wrobell wrobell w ite.pl
Pią, 12 Gru 2003, 12:16:36 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 10:09:22AM +0100, Tomasz Witek wrote:

> Utrzymywal co ?
> pysty gnome.spec ktory bedzie mial gnime-session, gnome-panel i moze
> gnime-applets w req ?
> Co ty utrzymywac ?

- koszerne numery wersji
- aktualne pakiety (niektóre pakiety dostają się do gnome, a niektóre
  wylatują)
- dodatkowo będzie trzeba się zająć pytaniami użytkowników typu
  dlaczego metapakiet gnome wymaga metacity (krzak pewnie niczego
  innego nie używa), skoro ktoś chce mieć sawfish-a/openbox-a/blackbox-a/etc;
  to samo dotyczy gstreamer-player vs. mplayer, xmms vs. rhythmbox,
  itp. itd...

imho, po przemyśleniu - idea metapakietów jest chora. od tego jest instalator
lub poldek. imho (again).

> To samo z kde.

    wrobell <wrobell w ite.pl>