gnome bez panelu - czy to ma sens?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 12 Gru 2003, 13:30:25 CET

> hmm, znikać samo nic nie znika, ale oknu możesz z memu (alt + rmouse)
> nadać właściwości: always on the top, normal, bottom. metacity robi to
> za Ciebie, tu masz wpływ na zachowanie. dodam, że w owym menu istnieje
> opcja usuwająca dkoracje z okna, co w mcity również nie jest możliwe.
> w moim odczuciu obox umie więcej niż mcity :)

generalnie przez skroty klawiszowe w metacity tez mozna to ustawic, ale:
Jak laatwo zauwazyc w gnome duzo ustawien jest ukrytych przed
uzytkownikiem, taka przyjeto zasade, ze gnome wie lepiej co jest dobre a
co zle :) chodzi chyba o to zeby calosc byla bardziej jednakowa i przez
to latwiejsza do uczenia sie przez kolejnych uzytkownikow, nowych.

a propos aplikacji bez dekoracji, ja rozumiem, ale to powinien ustawiac
program ktory ma jej nie miec a nie decydowac o tym uzytkownik :)
zreszta jest wiele takich rzeczy, odbylem kiedys dyskusje z kilkoma
deweloperami gnome z ktorej wynikaly wlasnie takie preferencje a nie
inne.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl