RFC: Zmiana nazw plików z pakietami

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Pią, 12 Gru 2003, 13:32:39 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 11:24:01AM +0100, Artur Frysiak wrote:
> %_build_name_fmt %%{ARCH}/%%{NAME}-%%{EPOCH}:%%{VERSION}-%%{RELEASE}.pld.%%{ARCH}.rpm
nie jestem pewien czy nazwy z : nie utrudnią życia ludziom korzystającym
np z windows. Często mi się kiedyś zdarzało ściągać rpmy pod windows i
nagrywać je stamtąd - czy jeżeli w ich nazwach będzie : nie spowoduje to
jakiś problemów z tym? Wydaje mi się że windows nie pozwala na ten
znaczek... A sprawdzić nie mogę bo akurat windowsiów nie mam pod ręką...
No i po co ARCH na początku ? przecież w rozszerzeniu pliku widać co to
za arch...

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.