Odnośnie planów co do Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 13 Gru 2003, 12:42:54 CET

On Saturday 13 of December 2003 02:15, Jakub Bogusz wrote:
> A może by tak dla odmiany zrobić jakieś _działające_ jądro na alphę? :>
> Może być 2.4 albo 2.6.
> Jak na razie z kernel*.alpha.rpm 2.2.x czy 2.4.x do użytku nadawały się
> tylko nagłówki.
> (problem z testami... alpha do której mam dostęp to jest właśnie
> builder ac, więc do testowania się nie nadaje)

Właśnie 2.4 ma (miało?) to do siebie, że bez ciężkiego łatania na !x86 miało
problemy z działaniem. 2.4.23 na sparcu działa, czyli builder 2.4 można
zrobić. Na ppc nie wiem (podobno też). Na alphie chyba nie (testował ktoś)?
Imho tam gdzie jest już działające 2.4 można go zbudować, ale robienie
specjalnie nie ma sensu - lepiej się skupić na zrobieniu dziającego 2.6
(czyli pewnie tylko alpha nie będzie miała 2.4 :).