PLD RescueCD 1.90

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 12 Gru 2003, 16:50:22 CET

Dnia pią 12. grudnia 2003 16:27, Jakub Bogusz napisał:
> [...]

VIA-EPIA np. M6000, M8000inne w zasadzie mają na płycie Via C3 procesor,
w różnych taktowaniach, ale nie jest to typowy C3 na socket 370, tylko taka
specjalna wersja - pewnie okrojona jak znam życie.
Ja używam tego bardzo często jako terminali z jądrem vanilla 2.2.23
Jeden raz użyłem PLD z 2.4.20-9 cieciwy jak dobrze pamietam i działało.
RAM nigdy więcej niż 128 MB.
Może to coś wniesie ...

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej