Odnośnie planów co do Ac

Pią, 12 Gru 2003, 16:57:48 CET

robert j. wozny wrote:

> chyba nas coś omineło, proszę pokaż mi miejsce w liście mmazura, w którym
> jest napisane "grzebanie w konfiguracji" ssh. na ep09 konfiguracja ssh się
> nie zmieniała od dawna. widzę tu duże niespójności w wypowiedzi i duże
> nacechowanie emocjonalne.

Nie jestem w stanie tego sprawdzic. Nie napisal tego, ale tak odebralem jego
list. Jesli nieslusznie - wycofuje "oskarzenia".

> co do tego co jest w liście mmazura, to to, iż "current working directory"
> wskazuje dany katalog to nie oznacza grzebania.
>
> [speedy w klap ~]$ ps aux | grep pts/5 | grep tcsh
> speedy    4240  0.1  0.7  3332 1872 pts/5    S    14:12   0:00 -bin/tcsh
>
> [speedy w klap ~]$ ls -l /proc/4240/cwd
> lrwxrwxrwx    1 speedy   users           0 Dec 12 14:13 /proc/4240/cwd ->
> /etc
>
> czy to oznacza, iż właśnie edytuje plik shadow ? :P

Jesli nie masz EUID=0, to jest to malo prawdopodobne :-)

> dla mnie jest to okazja do odegrania się mmazura na ludziach. inaczej nie
> potrafi to napuszcza Ciebie na nich.

Rola RM wymaga stalowych nerwow. mmazur ich pewnie nie ma a inni tez mu
sytuacji nie ulatwiaja.

BTW: przyszly RM tez powinien wziac to pod uwage...

  phone (48)(58) 347 14 61