PLD RescueCD 1.90

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Sob, 13 Gru 2003, 12:02:48 CET

On Sat, 13 Dec 2003 00:12:44 +0100, you wrote:

>A ja sie tak z glupia frant podepne z zapotrzebowaniem:
>- cpipe

ok, bedzie w następnej

>- popraw konfigi pam i sshd
>   sshd_config - permitrootlogin yes

to jest w 1.90

>   pam - nullok wszedzie przy auth pam_unix
>  chodzi o to zeby dalo sie zrobic ssh root w rescue jak juz wystartujemy
>  sshd na rescue.

co do tego to mam wątpliwości - czasami uzywam rescue jako tymczasowy
ruter/firewall i możliwość wjazdu bez hasła była by rproblematyczna

No chyba, że to działa tak ze jak nie ma hasła ustawionego to wpuszcza
bez, a jak jest hasło to trzeba je podać ?

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]