slow home_etc

Witold Filipczyk witekfl w poczta.gazeta.pl
Sob, 13 Gru 2003, 11:46:15 CET

On Fri, Dec 12, 2003 at 12:09:38AM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:

> a co z programami ktore zostaly juz spaczowane na CONFIG_DIR albo maja
> przelacznik obslige HOME_ETC ? oraz z tymi ktore zmienna HOME uzywaja
> nie tylko do konfiguracji ?

Jeśli program obsługuje już HOME_ETC to nie przeszkadza pod warunkiem,
że $HOME_ETC nie zaczyna się od kropki w domowym katalogu, (np.
HOME_ETC=$HOME/.etc_dir źle) bo wtedy jest kaszana.

--
Witold Filipczyk tohu-bohu
<witekfl w poczta.gazeta.pl>