gnome2 + kde w jednym systemie (btw planów)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:52:36 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 15:34, Fryderyk Dziarmagowski pisze:

> [...]
>
> główny problem to że .*desktop z KDE nie mają w Categories
> pola Application i GNOME wariuje.

nieno nie wariuje tak bardzo az.

>  wiem, że to pole jest z kosmosu (o
> czym pisał Gotar), ale bez niego aplikacje z KDE lądują w kategorii
> "Inne" (o czym pisał Marcin).

te ktore nie zmieszcza sie do kilku pozostalych kategorii zalozonych w
menu GNOME.
Poprostu GNOME'owe menu jest inne, ma stale kategorie itp itd.

> jakiś kompromis trzeba by wymyśleć... ewenualnie poprawka w
> gnome-desktop (to tylko propozycja, sam nie wiem jak tego dokonać).

oczywiscie, ja zmienie a pozniej bedzie dyskusja na 300 watkow ze
zmieniam standardowe zachowanie GNOME.

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD