Plany odnośnie Ac

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Sob, 13 Gru 2003, 14:01:27 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 13:47, Maciej Jan Broniarz pisze:
> [...]
Wymiana db nie powinna być robiona już teraz, można było ją zrobić np. w
PLD 2.1 czy 3.0. Jeżeli chodzi o inne przykłady - KDE 3.2 troszeczke nas
blokuje i uzależnia termin wydania. Prawda jest taka, że można było
wydać do końca roku stabilne Ac z kernelem 2.4 i KDE 3.1.4 a w kwietniu
2.1 z KDE 3.2, db-4.2.50 (czy nawet nowszym), GNOME 2.6 i kernelem 2.6.
Teraz jest już za późno, musimy czekać.

Na desktopie to ja sobie mogę mdk zainstalować, mało jest sytemów które
ze swoją jakością wykonania i stabilnością nadają się na serwer. PLDowe
spece mają dodane sporo funkcjonalności, jak np. htb/imq w przypadku
kernela i jego okolic. Dlatego warto teraz się skupić na budowaniu i
testowaniu tego typu oprogramowania oraz dodanej funkcjonalności.

To to samo co w pkt 1

Wiele pakietów zostało zamienione przez inne, dosłowna lista różnic
między zawartością Ra i Ac jest pod podanym wyżej adresem. Pewne pakiety
wylatują z dystrybucji i zostają zamieniane przez inne. Jest też lista
tych samych releasów/wersji programów. Część już poprawiłem, wiele specy
nie zostało uaktualniane od dawna, ja przed puszczeniem na builder
sprawdzam czy nie ma nowej wersji, jak jest to aktualizuje i sprawdzam
czy się buduje i ew. działa.

Pokażmy, że coś robimy. Dzięki iso może do nas spłynąć wiele bugów,
których sami nie zauważyliśmy.

Chyba nie chcemy żeby było z Ac to samo co z Ra?

--
Marcin Doliński <devel-pl w pld-dc.org>