=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:09:59 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 02:01:27PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> W liście z sob, 13-12-2003, godz. 13:47, Maciej Jan Broniarz pisze:
> Wymiana db nie powinna być robiona już teraz, można było ją zrobić np. w
> PLD 2.1 czy 3.0. Jeżeli chodzi o inne przykłady - KDE 3.2 troszeczke nas
> blokuje i uzależnia termin wydania. Prawda jest taka, że można było
> wydać do końca roku stabilne Ac z kernelem 2.4 i KDE 3.1.4 a w kwietniu
> 2.1 z KDE 3.2, db-4.2.50 (czy nawet nowszym), GNOME 2.6 i kernelem 2.6.
> Teraz jest już za późno, musimy czekać.

W sumie to nie wiem wogole dlaczego mamy uzalezniac w jakikolwiek sposob
Ac od gnome czy kde - skoro na desktopie mozemy miec mdk ;P
A tak na serio to wogole warto chyba wymusisc model wydawaniw 2-3 wydan rocznie
bo metoda kamieni milowych Ra->Ac wychodzi nam bokiem

> Na desktopie to ja sobie mogę mdk zainstalować, mało jest sytemów które
> ze swoją jakością wykonania i stabilnością nadają się na serwer. PLDowe
> spece mają dodane sporo funkcjonalności, jak np. htb/imq w przypadku
> kernela i jego okolic. Dlatego warto teraz się skupić na budowaniu i
> testowaniu tego typu oprogramowania oraz dodanej funkcjonalności.

hmm - a jak ja chce miec spojne srodowisko
i mam lab dla stodentow to co - mam wymienaic ra na mdk?
Ra (poza tymz ze mialo stare paczki czasami) to bylo rozsadnum optimum
bo de facto to stawiajac serwer i tak troche podlubac trzeba zawsze :)

> To to samo co w pkt 1

to zadam bezczelne pytanie: jakie sa plany testowanai i raportowania bledow
mmazur mowil onegdaj tylko o testowaniu paczek serwerowych
ale to chyba slabe wyjscie - warto przetewstowac weszystko w produkcyjnych warunkach
Wydawanie kilku testowych ISO to niezly pomysl , ale warto chyba jednak odsiwzyc znow pomysl test-team'u

> Wiele pakietów zostało zamienione przez inne, dosłowna lista różnic
> między zawartością Ra i Ac jest pod podanym wyżej adresem. Pewne pakiety
> wylatują z dystrybucji i zostają zamieniane przez inne. Jest też lista
> tych samych releasów/wersji programów. Część już poprawiłem, wiele specy
> nie zostało uaktualniane od dawna, ja przed puszczeniem na builder
> sprawdzam czy nie ma nowej wersji, jak jest to aktualizuje i sprawdzam
> czy się buduje i ew. działa.

Znow pomarudze - warto uwzglednic opcje upgrade  ra->ac
bo inaczej bedzie to niepowazne :)

> Pokażmy, że coś robimy. Dzięki iso może do nas spłynąć wiele bugów,
> których sami nie zauważyliśmy.

to jest sluszne :D

> Chyba nie chcemy żeby było z Ac to samo co z Ra?
Sztywne terminy sa dobre, pod warunkiem ze bedziemy sie ich trzymac.
Bedziemy ?

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |