gstreamer i otoczka.

Sob, 13 Gru 2003, 14:17:11 CET

Marcin Krzyzanowski wrote:
> W li=B6cie z sob, 13-12-2003, godz. 13:38, Andrzej Krzysztofowicz pisze:=20
> nku
> S) ?
>
> nie wiem, tiwek cos walczy w tym temacie, ale galeon nie nalezy do
> gnome2.

galeon byl przykladem, moze nie najszczesliwszym.
[ w RA: z usera nie dziala w ogole, z root-a rozp* konfig mozilli ]

Jak to wyglada w przypadku aplikacji _nalezacych_ do GNOME ?

Np.
- odpalamy sobie sesje GNOME
- odpalamy sobie jakas aplikacje GNOME, na zdalnej maszynie, z tym samym
  /home
- odpalamy sobie druga sesje GNOME, na jeszcze innej maszynie
- grzebiemy jednoczesnie w konfiguracji
- restartujemy i odpalamy wszystko od poczatku

Chodzi o deadlocki / wzajemne kaszanienie sobie plikow konfiguracyjnych
przez aplikacje odpalone na _roznych_ maszynach (lockowanie via nfslock).

  phone (48)(58) 347 14 61