[Ac] niespełniona zależność (1), ggv nie wyświetla pdfów (2), ...

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:36:01 CET

Dnia sob 13. grudnia 2003 13:12, Grzegorz Goławski napisał:

> $ rpm -q ggv
> ggv-2.4.0.2-1
>
> i ładnie działa. Tylko ja to u siebie budowałem.
Też przebudowałem u siebie - próbuje otworzyc pdf'a - dostaje komunikat, ze
żadnych plików nie załadowano. Przekonwertowałem do ps - dostałem "białe
kartki". Tak, czy inaczej dzięki za odpowiedź.
Znalazłem (w dokumentacji ggv) jeszcze gpdf - "headowe" u mnie buduje się i
działa, a nie widzę tego na ftp Ac - STBR.

--
Tomasz Wittner

2. Always build before committing

You may be sure you've just corrected some small error and it will
not influence the build process... but try it.