kde multimedia?

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 14:58:10 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 02:55:50PM +0100, robert j. wozny wrote:
> On Sat, 13 Dec 2003, Tomasz Pala wrote:
> tak, tylko nie chce słyszeć "pierdoli mnie jakiś program który się nie
> robi, bo on jest ppc,alpha czy sparc tylko - nie używam go, bo mam durona"
a dlaczego ?
masz ppc ? popraw
nie ma co sie spierac co do tego ze intel jest najwazniejszy
bo najpopularniejszy - z drugiej storny nikt nie moi p porzuceniu
alphy czy sparca :)

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |