kde multimedia?

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:03:13 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 03:00:02PM +0100, robert j. wozny wrote:
> On Sat, 13 Dec 2003, Maciej Jan Broniarz wrote:
>
> rid maj lips: nie chodzi tu o ppc. chodzi tu ogolnie o wszystko !x86.
> a sparc jest official, tak w kazdym razie zostalo afaik ustalone? czyzby
> to sie zmienilo ?

to dlaczego na ftp
w kartalogui sparc jest plik
UNOFFICIAL ?

ja nie mowie zeby olac inne arch
ja mowie tylko tyle - jezeli uzywas zarch ktorego nie ma kazdy z nas
to wiecej preacy lezy po twojej stronie :(

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |