gnome2 + kde w jednym systemie (btw planów )

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 13 Gru 2003, 15:28:25 CET

Prolog
ZTC widzę - robi sie gorąco. ISO AC na dzień 24.12 - rozumiem, ze nirktórzy
chcą to komus pod hoinkę podłozyć. Tylko, ze np. ja takiego prezentu ani
niechciałbym dostać ani nie dałbym go nikomu.

Czy są osoby, które maja u siebie zainstalowane zarówno gnome jak i kde i
byłyby skłonne do współpracy w zakresie rozwiązania kilku problemów
dotyczących koegzystencji tych dwóch środowisk w systemie?
Przyznam się, ze mam już dosyć pracy nad rozwiązywaniem problemów jw tylko od
strony kde przy wsparciu jn:

[...]
- Jak odpalam gnome to na pulpicie mam tak i tak, w menu widzę to i to
- Hmm.. mnie tego problemu nie ma ale ja nie mam kde bo kde jest do d...
[...]

Marcin - może Ty?

Epilog
... życie napisze...