gnome2 + kde w jednym systemie (btw planów)

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 13 Gru 2003, 15:34:39 CET

On Sat, 13 Dec 2003 15:28:25 +0100
Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:

> Prolog
> ZTC widzę - robi sie gorąco. ISO AC na dzień 24.12 - rozumiem, ze
> nirktórzy
> chcą to komus pod hoinkę podłozyć. Tylko, ze np. ja takiego prezentu
> ani
> niechciałbym dostać ani nie dałbym go nikomu.
>
> Czy są osoby, które maja u siebie zainstalowane zarówno gnome jak i
> kde i
> byłyby skłonne do współpracy w zakresie rozwiązania kilku problemów
> dotyczących koegzystencji tych dwóch środowisk w systemie?
> [...]
[...]

główny problem to że .*desktop z KDE nie mają w Categories
pola Application i GNOME wariuje. wiem, że to pole jest z kosmosu (o
czym pisał Gotar), ale bez niego aplikacje z KDE lądują w kategorii
"Inne" (o czym pisał Marcin).

jakiś kompromis trzeba by wymyśleć... ewenualnie poprawka w
gnome-desktop (to tylko propozycja, sam nie wiem jak tego dokonać).

--
Fryderyk Dziarmagowski