SPECS: kdenetwork.spec (DEVEL)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 13 Gru 2003, 16:28:26 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 04:04:00PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Śpisz? ;P

No właśnie... trzeba usuwać DEVEL[1] po włączeniu na HEAD, żeby ktoś
przypadkiem nie próbował tam rozwijać.
Jak przyjdzie kolej na nowe DEVEL, to się odgałęzi z HEAD.
Inaczej nigdy się pozbieramy z poprawkami porozrzucanymi po różnych
branchach (jak jak opisy kdegames poprawiałem chyba ze 4 razy :/).

[1] do wyboru: cvs rm na branchu DEVEL, albo cvs -d DEVEL spec