gnome2 + kde w jednym systemie (btw planów)

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 14 Gru 2003, 00:16:20 CET

W liście z sob, 13-12-2003, godz. 18:15, Artur Frysiak pisze:

> Jest coś takiego jak gnome-vfs2-module-menu z desktop-file-utils.spec
> U siebie mam to zhackowane tak że daje applications:// a nie
> menu-test:// dzięki temu robi mi menu zgodne z
> /etc/xdg/menus/applications.menu ale ma to jeszcze kilka niedoróbek jak
> np brak tłumaczeń kategorii, mam co prawda pomysł jak ro rozwiązać ale
> nie mam czasu sie za to zabrać.

tez sie temu przygladam, ale szczerze mowiac u mnie tez to dziala dosc
nieprzewidywalnie czasami, i w dodatku nie wspiera najnowszej wersji
specyfikacji afair, wolalbym tego nie pakowac do gnome 2.4 jako
standardowe, zwlaszcza ze byly propozycje coby w koncu gnome 2.6
obslugiwalo to menu :)

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD