gnome2 + kde w jednym systemie (btw planów)

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Sob, 13 Gru 2003, 18:15:37 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 05:19:39PM +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:
> (...)
>
> Chodi mi tutaj o 3 sprawy
>
> 1) Jezeli gnoma nie da się przekonać do korzystania
> z /etc/xdg/menus/applications.menu, to jego własne menu trzeba koniecznie
> ucywilizować - pododawać więcej katalogów i wywalic w cholerę "Others"
> Ja tam mam w tym momencie groch z kapustą włącznie z kontrolkami kcontrol.

Jest coś takiego jak gnome-vfs2-module-menu z desktop-file-utils.spec
U siebie mam to zhackowane tak że daje applications:// a nie
menu-test:// dzięki temu robi mi menu zgodne z
/etc/xdg/menus/applications.menu ale ma to jeszcze kilka niedoróbek jak
np brak tłumaczeń kategorii, mam co prawda pomysł jak ro rozwiązać ale
nie mam czasu sie za to zabrać.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak