SPECS: devfs.spec (HEAD)

wrobell wrobell w ite.pl
Sob, 13 Gru 2003, 19:22:54 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 06:54:53PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> A moim nie, co za problem że istnieje pakiet devfs.spec który ma dwa
> nody? Rzecz w tym, że PLD powinno startować się tak samo niezależnie od
> tego czy jest odpowiedni append czy go nie ma.

podsumuję ten wątek specjalnie dla Ciebie. proszę także wpłacić
odpowiednią kwotę sipdiemu na rzecz rozwoju pld na platformie ppc.

1. w/w pliki urządzeń są tworzone przez system devfs kernela, więc
   nie ma potrzeby ich tworzenia.

2. pakietu devfs z takim urządzeniami nie da się zainstalować/zupgrejdować
   bez przechodzenia w runlevel 1 (o ile się da w rl 1 - nie sprawdzałem)

3. problemem jest to, że rc-scripts zbyt późno podmontowuje devfs,
   a nie brak w/w urządzeń

4. nie można obyć się bez pakietu devfs (jak sugerował adasi), ponieważ
   dev (dostarczane także przez devfs) jest wymagane przez basesystem

5. imho, odpowiednim rozwiązaniem _nie_ jest dodanie nowych plików, które
   i tak są tworzone przez devfs, tylko odpowiednio wczesne zamontowanie
   devfs

czy jest coś nielogicznego w rozwiązaniu zaprezentowanym w pkt. 5?

    wrobell <wrobell w ite.pl>