kde multimedia?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Gru 2003, 20:32:53 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 19:50:24 +0100, Mariusz Mazur wrote:

>   - These headers do not need to match your running kernel.  They're only
>     for the use of GNU libc and other C libraries.
>
> Ble. Ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?

Przecież _właśnie takich_ nagłówków nie mamy i szukamy od dawna.
Nagłówki do kernela przychodzą z kernelem.

> I jaki jest status tego, co jest w  glibc-kernheaders.spec? Używa tego
> ktoś?

To nie ma prawa bytu. Nagłówki do userspace muszą być generowane _z tego
samego speca_ co glibc, żeby się nie rozjechały, jak komuś się zapomni.

> Bo jeśli nie, to chyba po prostu
> wezmę to, co się wygeneruje z jajka 2.4.23, wsadzę do
> glibc-kernel-headers.spec i w razie czego będzie się po prostu poprawiać.

Czego!? To nie może być osobny spec.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/