Plany odnośnie Ac

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 13 Gru 2003, 23:45:55 CET

On Sat, Dec 13, 2003 at 09:51:53PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Nie rozumiem. Jeśli byśmy wydali Ac ze snapshotem kde, to od razu ze
> snapshotami tamtych rzeczy.

Zupełnie nie wiem skąd implikacja w powyższym zdaniu. Czyżbym napisał,
żeby uogólnić mój pogląd dotyczący KDE?

(...)

> Po prostu nie czekamy tylko i wyłącznie na kde.

A ja pisałem tylko i wyłącznie o KDE. I odnosiłem się do wypowiedzi
o KDE.

--
-- .- Bartek Jakubski --------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --