SPECS: glibc.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 14 Gru 2003, 21:20:59 CET

On Sun, Dec 14, 2003 at 20:57:38 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Czytałem to parę razy i nie mogę zrozumieć. Mógłbyś jak przedszkolakowi?

1. budujesz z --with kernelheaders, czyli na nagłówkach z
   %{_kernelsrcdir}/include,
2. zatem nagłówki z %{_kernelsrcdir}/include powinny trafić do
   userspace[1],
3. tymczasem nie buduje się pakiet, który je zawiera,
4. prawidłowe nagłówki masz _tylko_ w %{_kernelsrcdir}/include,
5. musisz je zlinkować do /usr/include,
6. jeśli budowałeś bez --without dist_kernel - nie możesz upgrade'ować
   kernel-headers, bo podmienisz je,
7. jeśli budowałeś z --without dist_kernel - musisz trzymać te nagłówki.

[1] ja tego robił nie będę, bo wg mnie nie ma to sensu, ale przy okazji
poprzedniej dyskusji nad tym kilka osób upierało się przy tym bcondzie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/