=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Pon, 15 Gru 2003, 16:59:09 CET

On Mon, Dec 15, 2003 at 08:33:20AM +0100, Andrzej Zawadzki wrote:
> To czas go zacząć!

No i sie zaczyna - powoli ale jednak :)

> Koleś wybacz ale jak masz takie podejście do sprawy to nie zabieraj głosu!!!
> K... co za argument... Coś pisałeś o poziomie?!?!
A dlaczego ?
CHodzi o to ze to ze w Ac sa buraki nie jest wina mmazura tylko kazdego z nas
i nie ma sensu na niego psioczyc i lawirowac osoba RM bo to nic nie zmieni.
A moja prywatna decyzja jest czy dlubie przy ac czy ide na latwizne i na
szybko postawie cos innego - a moze wlasni zyskujac troche czasu bo gdzies
tam rzuce debiana mam czas zeby podlubac w pld ?
To jest glebszy problem i uwagi nt. czyjejs matki tego nie rozwiaza

gausus

--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |