=?us-ascii:iso-8859-2:utf-8?Q?Plany_odno=B6nie_Ac?=

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 15 Gru 2003, 18:16:08 CET

On Mon, 15 Dec 2003, Maciej Jan Broniarz wrote:

> Sek w tym ze niektorzy na PPC zarabiaja i robi sie swojego  rodzaju transakcja
> my wam to a wy nam to - ale to se ne da

Popatrz na to inaczej, fakt ze jest w PLD cos na czym pewna grupa
ludzi zwiazanych z PLD zarbia, jest chyba korzystny dla PLD.
Ta kasa posrednio predzej czy pozniej wroci do PLD, czy to w postaci
sprzetu czy mozliwosci zaangazowania czasu w PLD.

Tak PPC, tak niedlugo amd64. Jajcus przeciez nie kupil sobie "zabawki"
tylko chce na tym amd64 miec serwer, ktory bedzie zarabial.

Alpha ankrego i ludzi z CS, czy tez sparce undefineda tez
posrednio zarabiaja.

Wiadomo, x86 tez. Ale, moj apel jest jeden - robmy wszystko w miare
uniwersalnie, bez x86-klapek na oczach. To sie oplaci.
Nie tylko innym uzywajacym portow, ale i tym ktorzy uzywaja x86.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-