[zope/plone/python?]

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Pon, 15 Gru 2003, 23:35:08 CET

On Mon, 15 Dec 2003 22:46:19 +0100, you wrote:

>mam pytanko, czy ktos uzywa z powodzeniem zope z head
>na pythonie z head i plone z head?

Używać się da, ale wszystkie te elementy są w wersjach beta i rc
(włącznie z pythonem 2.3.3 :)

Moje wnioski to:

- Zope (2.7 beta3) najmniej problemów :) - oprócz ZWiki wszystkie
"nasze" produkty wydają się działać dobrze.

- Plone (2.0 RC2) przy tworzeniu nowych serwisów raczej brak
problemów; działają najważniejsze dla nas produkty jak np. Localizer
lecz w tej wersji brak jest praktycznie możliwość migracji z wersji
1.x - istnieje opis
http://plone.org/development/current/projects/Plone20Migration
lecz mnie nie udało się "przenieść" danych w ten sposób - wniosek:
jeżeli chcemy upgrade Plone z 1.x to niestety trzeba poczekać - nowe
serwisy jak najbardziej zaczynać w 2.x :)

- Z pythonem 2.3.3-c1 też raczej nie mam problemów - ale jest to
ciągle "canditate"

Acha... sam nie uzywam jeszcze w/w rzeczy w "produkcji" więc mogło mi
umknąć wiele bugów... :)

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski