SPEC: cups.spec - pytanko.

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 16 Gru 2003, 11:20:04 CET

Właśnie po raz pierwszy stworzyłem sobie Ra+2.4.22 oraz
wg opisu z FAQ cała strukturę katalogu rpm.
Chciałbym sobie zrobić cups.srpm, więc daję :
adasiek w test adasiek]$ cd rpm/SPECS/
[adasiek w test SPECS]$ ./builder -bs cups.spec
M cups.spec
# $Revision: 1.92 $, $Date: 2003/12/09 23:46:56 $
cups-1.1.20rc6-source.tar.bz2 having proper md5sum already exists
cvs update: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or directory
cvs server: nothing known about cups-DESTDIR.patch
Error: some source, patch or icon files not stored in CVS repo.
(cups-DESTDIR.patch)

Najpierw nie mógł znaleźć cups.init, potem cups.logrotate,
pogoniłem wszystkie Source[012] ze speca na chwilę, a on dalej mnie nie lubi.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć tę sytuację ?
Bo nie chce mi się wierzyć, że tych Source i Patch po prostu nie ma - to by
było zbyt trywialne, a do tego rozkładałoby mi bardzo robotę,
a walczę z Samsungiem ML-1510 (taki gdi taniutki).

pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej