glibc-kernel-headers: compiler.h (HEAD)

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 16 Gru 2003, 16:23:02 CET

On Tuesday 16 of December 2003 09:54, Jakub Bogusz wrote:
> W RH mają zabezpieczenia (bezwarunkowe #error w <linux/autoconf.h>
> - żeby nie używać prywatnych nagłówków jądra w userspace, a gdzieś
> indziej #error jeśli __KERNEL__ - żeby nie używać tych nagłówków dla
> modułów).
>

> PS. nie wiem po co "poprawiać" <asm/byteorder.h> przez #ifdef __KERNEL__,
> ten plik w ogóle nie powinien być używany w userspace

Wygenerowałem sobie diffy (taaaaaaaakie cholera duże :/ jeśli chodzi o
poprawki, jakie wprowadziła fedora i dzisiaj też będę się w tym grzebał. Hgw
ile to w sumie do kupy potrwa (pomoc mile widziana, zważywszy, że qboosh
najwyraźniej ma jakieś pojęcie o tym, w przeciwieństwie do mnie :). A, że
checkinowałem wszystkie pliki oraz zaaplikowałem trochę na ślepo patche z
debiana, to swoją drogą. Po prostu chcę mieć odnotowane w cvsie wszystkie
naniesione poprawki.