mozilla-theme-iexplore.spec

maHo lukasz w mach.com.pl
Wto, 16 Gru 2003, 20:08:37 CET

robert j. wozny:

>jak dla mnie ciężko pracujące, uczące się, uruchamiające serwery (jakieś
>duże), routery (jakieś duże) a i jakiś projekt tworzące....
>
>8=)

    he, nie chodziło mi o charakterystykę tych osób (nie mam wątpliwości
że są to osoby ciężko pracujące i poważne),  tylko bardziej o jakieś
personalne wskazania.
mianowicie: jeżeli cvsadmin w pld-linux.org nie odpowiada (ani pozytywnie
ani negatywnie), to do kogo się zwracać, czy też nie zwracać się jeno
czekać ufnie.

pozdrav

maHo