test -> ready [28/11/03]

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 17 Gru 2003, 00:08:13 CET

On Thu, 11 Dec 2003, Tomek Orzechowski wrote:

> IMHO już dość długo leży. Nie słyszałem, żeby komuś nie działało. Mi
> działa ładnie. Może już czas?

Zauważyłem jedną niedogodność.
Mianowicie w _kliencie_ z tej wersji została ograniczona długość bannera
(Banner w konfiguracji serwera) do pewnej ilości znaków. Nie chce mi się
szukać do jakiej.

Miałem do tej pory na jednej maszynie łaaaadny rysunek, który zajmował
prawie cały ekran 80x25 i ładnie to wszystko wyglądało przy logowaniu.
Teraz musiałem to ograniczyć.

Druga niedogodność to fakt, że do każdego znaku "\" dodawany jest drugi
taki sam. I cały ASCII-art bierze w łeb :(

To są w sumie detale, ale jestem ciekaw z czego wynikają. Z pobierznego
(mocno) przejrzenia Changelog-a nic ciekawego nie wynika, a kodu nie chce
mi się z kolei też analizować.

Jakby ktoś miał ochotę/czas.... może warto się temu przyjrzeć?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...